söndagsångest, men så var det ju bara fredag

Godkväll på er! Vaknade upp med världens ångest över att behöva upp och jobba imorgon, dock blev jag snabbt påminnd av Phillip att det ju faktiskt bara var fredag idag, och gissa vilken lättnad över att ha en såhär lång helg framför mig! Det är bra att gå ut på torsdagar ;) är dessutom inte säker på att jag ska jobba på måndag ens då det är röd dag, har förskolorna öppet då? Noll koll, men hope not ;)
 
Aja, 18 april idag iallafall, 8 dagar kvar tills jag officiellt inte kan skylla på tonårshormonerna längre! Fyfan för att växa upp... ;) 18 april är även dagen då Eddie blir big boy, han fyller nämligen 6 år idag! Det skulle vi fira med en mysig barbackaritt i kvällssolen, det slutade med att vi flydde för glatta livet mot ridhuset i den allra längsta slängtraven vi kunde åstadkomma för att undvika ösregnet som på 2 korta sekunder uppenbarade sig.... Svenskt väder alltså, åååh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0