sleepyhead...

SHIT så bra Théa gick på träningen idag!! Guldstjärna och massa, massa gottis :) Duktiga lilla loppan! Tyvärr fick vi inte med något på film då jag glömde kameran, lite synd faktiskt när det gick så pass bra. Men känner jag henne rätt så kommer hon fortsätta leverera och ni ska nog få filmer så det räcker och blir över med tiden ;)
 
Det enda negativa med alltihopa är att vi tränar så sent... själva träningen är slut 21:00 och sen ska hästen in och fixas och resten av stallet fodras, alltså är jag inte hemma fören runt 22 på kvällen och då är jag (som vanligt) superhungrig.. Så här sitter jag nu, klockan är halv 11 på kvällen och maten är strax färdig! Känns som att jag kommer vara pigg när jag ska upp och jobba imorgon... ;)
 
Arkivbild.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det såg jättebra ut, hoppade både grind och bank utan problem! :-)

Svar: Ja, duktiga lilla Théa! :)
Malou Kastman

2014-04-24 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0