morning!

Gooooodmorgon läsare!
Gårdagen blev sen då vi fick åka upp till stallet strax efter 9 och rulla in hösilagebalar så hästarna kunde få kvällsmat.. haha! Därav den kassa uppdateringen på kvällskvisten. Idag lär det även bli likadant, åker in till Väla tillsammans med Josse och min kusin Elin runt 3-tiden för lite shopping och girlytime, därefter ska vi på rekryteringsträff vid 17-snåret och sen tar vi väl oss hem runt 7 tiden någon gång. Ska även hinna rida Eddie på förmiddagen innan vi ger oss iväg så jag inte behöver stressa hem, idag är det även exakt 3 veckor tills vi får börja hoppa igen!! :D
 
Igår red jag och mina 172 cm b-ponny, HAHA! Kommer ni ihåg Lillis? Jag red henne lite under vintern 2012 för att hjälpa ägarna, detta är en riktigt fräck liten ponny! Hon är till salu

Kommentarer
Postat av: julia hjerpe

hej!
såg att du köpt en valp i falköping 2011, min pojkvänn har en valp från samma kull och det vore kul att se hur stor och fin eran har blivit, kan du inte maila mig eller lägga upp bilder här på bloggen? det var dock en ren slump att jag hittade din blogg då jag sökte på hundens ras. På de bilderna jag sätt här då han var liten så ser dem lika dana ut! världens goaste hund!

2013-09-18 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0