morgon/förmiddags/eftermiddags-fix

Gud vad det börjar gå segt med att komma på rubriker.. haha!
Denna dagen har rullat på bra, Eddie har för tillfället bytat box till en som var ledig rätt över då de har börjat fixa utanför hans och om några dagar ska de förhoppningsvis vara klara och då kommer Eddie ha ett supersnyggt öppningsbart fönster att stå och spana ut över gårdsplanen i! Kommer bli supernajs :) Idag har även jag och mamma varit iväg på Gyllsjö och hämtat spån, universums tråkigaste uppgift känns det som, jag hatar det nästan lika mycket som jag hatar att packa höpåsar! Och det är mycket, nästan i klass med att fylla hönät! För det är snäppet värre.. kärlek till hösilage ♥
 
Nu pladdrar jag bara på känns det som, sitter och velar fram och tillbaka på om jag ska beställa hem en klänning jag velat ha från NELLY.com huuur länge som helst, är sååå sugen på att ha den på TFHS-festen den 27! Och efter gårdagens shoppingfiasko skulle jag behöva stilla min köpabstinens, en hel dag på Väla utan att köpa någonting förutom mat och en milkshake, hur gick det till liksom?!
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

ser mer ut som att Bonnie får jobba än dig, haha! laaatmask, hahahah!
jag vill också ha ett fönster till Mimmsan!
och, jag hoppas du är i stallet samtidigt som jag, höhö! du vet varför ;)

Svar: Var tvungen att gå ut och andas och ta en bild ;) då får du ett fönster rätt in i nästa box, hähähähäh! fuuuuuuu
Malou Kastman

2013-09-19 @ 17:28:47
URL: http://madelenefriberg.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Vad betalar ni för spånet där? :D

Svar: Vi betalar 15 kr/säck! Men vill man bara ha kutterspån så kostar de 25 kr/säck :)
Malou Kastman

2013-09-19 @ 22:18:27
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: josefine friberg

hämta ni där inne iaf? ser jättedammigt ut :(

Svar: Japp! Det var inte så dammigt, tog bilden precis när det jävla dammolnet kom ner från röret xd
Malou Kastman

2013-09-19 @ 22:51:59
URL: http://josefinefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0