länge leve min urusla uppdatering!

Hej jag har ingen aning om vad jag ska skriva..
True, det är lika deprimerande som det låter. Det enda jag ägnar mina dagar åt är One Tree Hill som jag nästan har sett färdigt 3 säsonger på två veckor, det säger väl allt? och min underbara häst som jag äntligen har fått lov att börja trava! Första gången igår när jag bad honom att trappa upp en växel så tyckte han att jag var jättekonstig för man fick ju faktiskt bara lov att skritta när jag satt på ryggen, men efter ett tag när han fattat vinken så ville han inte sluta trava istället, haha!
 
Nu är det:
1 vecka och 4 dagar tills vi får börja galoppera
1 vecka och 5 dagar tills premiären av The Vampire Diaries säsong 5
2 veckor och 5 dagar tills vi får börja hoppa igen
2 veckor och 6 dagar tills min tandställning sitter på plats
 
En massa datum att längta och inte längta till. ↑
 
Oh nu ropar mamma att maten är färdig, äntligen en användbar anledning att avsluta detta meningslösa inlägget, see yaaaa!
 
PS. Glöm inte bloppisen!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ja, det får vi hoppas!

Okej! Tack för tipset! Det känns endå som att det lutar mot BOT. De kanske är bäst att iallafall börja med! :)

2013-09-22 @ 11:10:44
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Åsa

Blir det räls i både över och under?

Svar: Yes det blir det... :(
Malou Kastman

2013-09-27 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0