Good evening!

HEJHEJHEJ! Idag har det varit full rulle från tidig morgon, aae det var att ta i, från att jag vaknade runt kl 12 och fram tills nu! Var uppe och red ut en runda på Eddie i det sköna höstvädret tillsammans med Josse på dagen vilket gick kanonbra :) Sen var det köra rallybil till Petra och hålla träning för småtjejerna och sen efter det for vi in till ängelholm för att pussa lite på prinsessponnyn som hade hoppträning för Tobias Grönberg idag!
 
Världens finaste, denna ponnyn kommer alltid ha en enorm plats i mitt hjärta ♥
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Juste ja! :o Jag tror också att det blir roligare att gå i Danmark, för sist hade Sverige så sjukt strikta regler för säkerhetsrisken, och denna gången använder dom hela arenan så då kommer det väl inte hända någonting alls denna gången. Jag antar att dom även sa till killarna att inte göra något "förhastat" när de var här sist för de gjorde ingenting oväntat som dom brukar göra på alla andra konserter.. Och det suger! ;/

2013-09-30 @ 22:30:16
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0