Bra när inläggen publiceras..

Var hälsade läsare! Detta inlägget skulle egentligen publicerats för drygt en timme sedan men la sig av någon konstig anledning i utkast.. Men slänger upp det nu ändå, bara för att liksom.

Idag ringde klockan omänskligt tidigt enligt mig, men å andra sidan så har jag ju aldrig varit någon pigg morgonmänniska.. Ligger gärna kvar så länge det bara går!  Iallafall så skulle Eddie få nya skor, han får ju för fasen nya skor oftare än jag själv.. orättvist! Har även varit en sväng inom Hööks idag och inhandlat en magplatta och en förbygel, var precis ute och red en runda med Bella och Beeche och invigde dem :) Just nu i skrivande stund står jag ute på gräsplätten och betar en liten häst som äter som om han aldrig sett gräs tidigare! Vilket såklart inte är sant men uppenbarligen så tycker inte han att den tiden som jag offrar i andra änden av grimskaftet på dendär gräsplätten (som för övrigt inte är universums roligaste syssla) är enough... Otacksam liten snorunge till häst jag har! han ska vara glad att han får komma ut och äta överhuvudtaget ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0