Ännu en dag på tävling

Har spenderat ännu en dag på klubbens regionala/nationella hopptävlingar för storhäst, Josse bestämde sig igår för att efteranmäla till en 110 cm och jag följde med även idag med kameran i högsta hugg! De gjorde en superfin runda men fick tyvärr ett retligt nedslag med sig.. Sånt som händer, båda två skötte sig kanonbra och Bollen hoppade super!
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sätta på en film och ta igen den
sömnen jag gick miste om inatt, usch jag är inget stort fan av tidiga mornar....
- Josse och Boll i dagens 110!

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

tusen tack för allt världens bästa mallan!! <3

Svar: bara roligt!! <3
Malou Kastman

2013-09-01 @ 16:07:09
URL: http://josefinefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0