ååååh måndag

En ny vecka har åter igen startat och vi har även rullat in i en ny månad. September, brrrr, nu är sommaren officielt över! Hösten visar sig från sin värsta sida, regnet öser ner med jämna mellanrum och det blåser halv storm ute.. 
 
Behandlingen idag gick bra, nu är det ytterligare 9 dagar på box och skritt i ca 20-30 min per dag och sen ska han in på en sista behandling, håll tummarna för att han är bra därefter!
Nu ska jag packa på mig massvis med kläder och ge mig upp och hålla lite lektioner, så vi hörs lite senare!
 
- I väntan på att hästen skulle piggna till från sin dos lugnande så vi kunde lasta och åka hem satt
Josse och läste ett infohäfte från Back on Track och Eddie pekade ut lite grejer som han ville ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0