*trummvirvel*

Låt mig presentera ett av höstens och framtidens projekt, Carthéa!
Sto f. 2010 efter Cartier.
 
Théa som hon kallas är 3 år gammal och är endast hanterad från marken, dvs pysslad med, longerad med träns och sadel, lite hängd på osvosv. under en längre tid men är nu redo för nästa steg i inridningsfasen. Tanken är att detta ska bli ett inridningsprojekt för mig som senare i framtiden ska bli en tränings och tävlingskompis!
 
Söt som socker är hon och var hur lugn som helst idag när hon för första gången hade ryttare på ryggen!
Ska bli superkul att vara med och forma henne från början och se vad det blir av henne i framtiden! Detta ska bli ett riktigt roligt och spännande projekt! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

MEN vilken sötnos! :o

Det finns alltid undantag, och vi alla har väl någon gång gjort det! Jag blev tillsagd av min tränare att inte klappa hästen framför hindret för längesen och sen dess har det varit solklart för mig!

2013-10-22 @ 20:56:52
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Alexandra Jeppsson

Ser ut som att hon är väldigt snäll haha :D

Svar: Hon är helt gudasnäll! idag hade hon ryttare på ryggen för andra gången i sitt liv och gick ut på longervolten utan konstigheter och travade tillochmed några varv, haha!
Malou Kastman

2013-10-23 @ 12:47:45
Postat av: Louice Råå

Har du köpt den? Eller är det nån annan som äger den men du ska rida ihop den? (:
Ser väldigt fin ut iaf (:

Svar: Nej det har jag inte, det är Petras granne som äger henne och jag tränar hennes dotter och hennes ponny :) Så jag ska rida in henne och sen vidareutbilda henne och förhoppningsvis tävla lite i framtiden :) ja hon är väldigt söt!
Malou Kastman

2013-10-23 @ 14:17:04
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0