tröttare än dvärgen trötter himself..

Åh gud idag vill jag inte påstå att jag är pigg.. Var uppe relativt sent inatt och gick även upp ganska tidigt, somnade dock om några timmar efter Phillip åkt hem men känner mig ändå helt slö i kroppen och trött i huvudet, tror det har lite med vädret att göra och att vi ställt om klockan och sånt, jag vet inte hur det är med er men jag blir automatiskt tröttare ju fler mörka timmar vi har på dygnet!
 
Eddie fick sig iallafall en vilodag idag då han gick tufft igår på träningen, tänkte rida honom lite lösgörande imorgon. Théa därimot gick helt kanon idag! vi testade även att knäppa loss henne från linan idag en stund på slutet så vi red omkring själva i paddocken, hon förstår inte riiiiktigt innebörden av att ett ledande tygeltag betyder sväng men det kommer det med! Without struggle there is no progress ;) Vi travade iallafall omkring några varv på fyrkantspåret och hon tuffade på som ingenting, duktig bebishäst!
 
Astrid får stå för bilden idag! Film på henne från igår kommer även upp lite senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0