träningsdags!

Nu är det åter igen dags för att börja ta tag i träningarna igen!
Idag, i skrivande stund faktiskt (eller egentligen inte, eftersom detta är ett tidsinställt inlägg.. men på detta klockslag!) så sitter jag på hästryggen och ska precis till att genomföra den första dressyrträningen på mycket länge :D Har även anmält mig till hoppträningar för Camilla Öberg med start 16 oktober, ska bli roligt och spännande att prova på ny tränare! Hoppas att det fungerar bra, hon verkar ha vettigt hästtänk, är en superduktig ryttare och när jag tittade på provträningen så hade hon väldigt bra övningar. :)
 
Det blir nog kanon detta, roligt ska det bli iallafall!
Mitt kaotiska kök i fredags när jag och Josse var igång och bakade kanelbullar mellan kl 22 och 02 på natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0