tjeeena träningsvärk!

Hallå alla glada!
Idag har jag spenderat måånga timmar i stallet tillsammans med Josse, våra mammor var iväg och handlade till helgens tävlingar (de är köksansvariga) så vi har haft en riktigt rolig dag ensamma i stallet med massa skratt och girltalk! Red Eddie ute i stora paddocken först, mycket bomövningar och han skötte sig kanonbra idag! Guldstjärna till älgen :) Därefter red jag och Josse ut ponnyhästarna i det supermysiga höstvädret, hon på Lillis och jag på Mimmi. Det var en minst sagt skrattfylld uteritt där det var nära att vi fick tugga grus oräkneliga gånger för våra mesar till ponnyer helt plötsligt bestämde sig för att tvärnita från galopp och på en liten c-ponny har man inte mycket hals kvar framför sig, hahah!
 
Idag har även min häst varit ute i 4,5 timme helt själv utan barvakt ;) progress! Vi ska ju dock inte tala om träningsvärken jag har fått sen drassyrträningen igår, herrejesus jag är inte van att använda muskler som man använder när man rider i dressyrsadel...
 
Mysig bild från idag! Tycker det är sååå fint ute nu med alla löven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0