~ nervös ~

Ehrm börjar det bli nya trenden på denna bloggen eller? skriva sinnesstämningar som rubrik, hmm..
 
Iallafall:
Nervös anledning nummer 1 - Just i denna stund är vi inne med Eddie på Ugglarpskliniken för sista kollen som avgör om vi får lov att börja hoppa eller inte, håll tummarna för oss!
 
Nervös anledning nummer 2 - Igårkväll bestämde jag mig helt spontant för att klippa av håret, en kompis till mig behövde en modell för ett prov på sin skola där de skulle klippa en kort frisyr, så idag blir mitt hår axellångt.
 
Nervös anledning nummer 3 - Imorgon får jag tandställning.... Så idag ska jag trycka i mig så mycket icke tandställningsvänlig mat jag bara kan. De största förlusterna blir nog att varken kunna äta grillad majskolv på sommaren eller farmors knäck på jul..... Buhuuu
 
Random bild på mig och Bella efter att vi lett in pristagarna på Skånska Mästerskapen!
Åh min fina kavaj, snart ska du förhoppningsvis få komma ut ur garderoben ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

Tycker synd om dig! :(

2013-10-09 @ 12:56:39
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0