morgonjour

Godmorgon på er!
Äntligen lördag igen och jag spenderar starten på dagen i stallet. Vi har morgonjouren så ska släppa ut alla hästarna osv. Passar även på att fixa färdigt allt i stallet och rida nu på morgonen/förmiddagen då det står utgång med tjejerna på schemat ikväll! Eddie ska nog få gå över lite bommar idag tror jag, det är nyttigt för honom att träna avstånd och att reglera galoppen även om det inte är några hinder vi ska ta oss över. Théa får sig en välförtjänt vilodag idag då hon har skött sig så himla bra denna veckan!
 
Nu på morgonkvisten ska jag även testa en häst som jag ev. ska rida lite och hoppa om allt stämmer. Ägaren hörde att jag led av hoppabstinens och tydligen hade hennes häst samma åkomma ;) ska bli roligt!
 
 

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Aw, Astrid är helt super! Håll i manen, hon hoppar stort över hinderna! Hihi :D

Svar: Hehe fick sno en bild när du hoppade henne från YT ;) Ja det gjorde hon verkligen! Men hon var rolig att rida :D
Malou Kastman

2013-10-26 @ 09:41:55
URL: http://xelaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0