in love with my new jacket ♥

Jag älskar shopping på Lager 157, det är alltid max halva priset på alla märkesgrejer de har! Hittade tre saker som fick följa med hem igår, en snygg scarfs för 60 kr, ett par svarta byxor för endast 150 kr (!) och en supermysig fluffig vinterjacka från Bondelid som från början kostade 2000 kr, men jag betalade bara 800 kr för den!
 
Har tidigare varit sjukt deprimerad då jackan som jag velat ha ett tag nu, den omtalade beiga bloggjackan från Zara som både Linn Olsson och Johanna Grant har, inte passar mig då jag har alldeles för långa armar.. Hade samma problem när jag letade tävlingskavaj, det är i princip bara Animokavajerna som sitter bra på mig då de är långa i armarna! Så är glad att jag hittade denna jackan, den är sååå mysig :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Snygg!! lite lagom avundsjuk nu haha ;)

Svar: Tack! haha tyst med dig du ska ju kan ju iallafall ha jackan som jag egentligen ville ha hahah... :(
Malou Kastman

2013-10-07 @ 21:17:33
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: olliochmessi

Suuper snygg!

Svar: Tack :D
Malou Kastman

2013-10-07 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0