idag är en jobbig dag..

Idag är det exakt 365 dagar sedan jag satt med rinnande tårar och skrev detta inlägget.
 
17 oktober 2013, idag är det exakt ett år sedan jag mötte mitt fina fuxsto hoppandes på tre ben i hagen, exakt ett år sedan vi åkte in till djursjukhuset i Helsingborg och fick beskedet vi inte ville ha, exakt ett år sedan jag fick se min vackra Lohrischa för sista gången...
 
Tiden går så sinnessjukt fort och jag minns allting som om det vore igår, det gör ont i hela kroppen att bara tänka på allt som hände. Vi fick alldeles för lite tid tillsammans, fina rödluvan, endast 4 år och hade hela livet framför sig..
 
"don't you worry, don't you worry child, see heavens got a plan for you"
17 oktober 2012, Vila i frid ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Vila i frid finaste L <3

Svar: <3
Malou Kastman

2013-10-17 @ 11:47:51
URL: http://alexandrajeppsson.horseworld.se
Postat av: Madelene Friberg

Fina Lohrischa, saknar henne även fast hon inte var min.. Men tänk på att hon har det bra på gröna ängarna med Hickstead och dom andra fina hästarna!
Vila i frid fina Lohrischa, rödluvan, Bambi! <3
Finns för dig alltid Malou, många styrkekramar! <3

Svar: Ja hon har det bättre nu <3 fina fina rödistack mads <3
Malou Kastman

2013-10-17 @ 15:11:24
URL: http://madelenefriberg.blogg.se
Postat av: Evelyn stjernkvist

Hon är verkligen saknad , det som hände va verkligen synd hon va världens finaste häst😥 hon har det bra nu och du har fått en ny fin häst ❤️

Svar: Fina Bambi <3
Malou Kastman

2013-10-17 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0