godkväll bloggen

Idag har jag åkt fram och tillbaka och hit och dit i vår lilla racerbil! Började dagen med en go sovmorgon, därefter åkte vi in till djursjukhuset i Helsingborg då HorseFarm var där och hade utprovning idag, skulle in och hämta gelepaden och Equipeschabraket som vi fick med när vi köpte sadeln, dock fick bara paden följa med hem då de inte hade med schabraket som jag ville ha.. Ska istället hämta det på Helsingborgstävlingarna nästkommande vecka/helg :) Efter det for vi till Hööks för att lämna tillbaka ett ländtäcke jag köpte när vi var där sist som var för stort (+att jag inte riktigt gillade passformen..) och på hemvägen svängde vi inom HEP där jag inhandlade ett nytt ländtäcke, haha! Så kort sagt är det lite ny utrustning som rullat in idag och kommer även lite nytt nästa helg, det gillas! Alltid roligt med nya saker :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0