everything that downs me makes me wanna fly

Spånet är hämtat och Eddie är riden! Red ett lättare pass ute i stora paddocken, trots att det var blött och geggigt så passar jag ändå hellre på att rida ute när det är så fint väder som det varit idag, rida inne i ridhuset måste jag ju ändå göra ungefär resten av vintern så man får passa på! Lät honom bara rulla på i låg och rund form i alla gångarterna och han skötte sig kanon, han är så underbar min fina häst!
 
Efter att ha fått i mig lite mat tänkte jag nu sätta mig ner och läsa lite bloggar innan jag om ca en timme rör mig uppåt stall nummer 2 för dagen! Vi hörs senare med bilder och update :)
 
En vacker dag ska detta schabraket hänga i min tävlingsgarderob!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

EN dag känner jag samma! :D

Svar: Så saaaaatans snyggt! :D tror inte att jag kommer kunna hålla fingrarna i styr länge till.. trots att vi inte ens tävlar än xD
Malou Kastman

2013-10-23 @ 12:54:15
URL: http://alexandrajeppsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0