Carthéa


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh Så himla fin! I början såg det lite stressigt ut vilket inte var så konstigt men efter en stund såg hon jättefin ut när hon gick lite lugnare! Jag är så avundsjuk på dina underbara, fina hästar!!

Svar: Sockersöt är hon! Ja i början går hon i sitt svåra varv och där går hon utåtställd och i ett högre tempo för att orka hålla sig, så där är hon mer spänd! Men sen å andra sidan kan man inte klandra henne om hon skulle vara lite stressad, det är ju trots allt bara tredje gången hon överhuvudtaget har ryttare på ryggen! hon sköter sig finfint den lilla prinsessan :) aw men tack så mycket, vad gullig du är!!
Malou Kastman

2013-10-24 @ 21:37:31
URL: http://sannasjostromss.blogg.se
Postat av: Matilda

Hej! Fin blogg!
Jag har veckans blogg om du är intressrad! Det är bara att klicka in på min blogg och sen hittar du en länk längst ner i mitt senaste inlägg!
Reglerna är enkla!
Kram

2013-10-25 @ 06:34:40
URL: http://matildajosse.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0