busy day

Hej på er och ursäkta mitt mindre raseriutbrott imorse.
Idag har jag för en gångs skull ganska mycket att göra, Eddie ska upp och ridas så fort mamma vaknar, hon har jobbat natt så det blir väl någon gång runt 14-tiden kanske. Sen ska jag hem och slänga mig i duschen så inte folk dör på fläcken i min närhet när vi sedan tar bilen mot Höganäs för lite shopping på Lager 157! Vet inte riktigt hur länge vi kommer stanna där men när vi kommer hem ska iallafall jag och Josse ställa oss och baka kanelbullar, det är ju trots allt kanelbullensdag! (att jag har varit sugen på hembakta kanelbullar i vekor nu kan vi bortse ifrån, detta var ju bara talan om grym timing! ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0