ang. föregående inlägg

 
Förstår precis hur ni menar :) Detta är endast en "översikt" över möjliga tävlingar som vi skulle kunna åka på i höst/vinter! Ser nu när jag läser igenom inlägget själv att det lätt går att misstolka med tanke på hur jag skrev det, dumt av mig! Den enda tävlingen som jag nästan är 100% säker på att vi kommer starta är Julahoppningarna på hemmaklubben i slutet på november :) Listan är mer för att jag ska ha koll på möjliga tävlingar i närheten och ev. åka ut på någon av dem om allting känns bra!
 
Jag ska ta det lugnt och vara rädd om min häst och inte pressa fram honom genom en massa tävlingar bara för att jag vill tävla, han ska hålla i många år framöver! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0