äkta "ligga i sängen och titta på film"-väder

Fyfasen vad det tar i ute nu! Dressyrträningen blev flyttad från imorse till imorgon då min tränare fått förhinder, tog istället lite sovmorgon och höll sen lektioner för småtjejerna som var superduktiga och stod ut utan mycket gnäll trots vädret! Åkte därefter upp och red ett grymmt pass på Eddie i ridhuset!! Vädret blir dock bara värre och värre så Théa fick vila idag och så hoppas vi på att stormen har lagt sig till imorgon. Så imorgon blir det dressyrträning på morgonen, Théa tar vi på eftermiddagen och sen på kvällen ska jag hoppträna hästen jag red i lördags, mer info kommer om henne imorgon!
 
Nu ska jag återgå till mitt TV-tittande, finns nog inget vettigare att göra en dag som denna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0