Ullared-shopping!

Efter en heldag med sinnessjuk trängsel, ben och fötter som värker, fruktansvärt god mat (kan lax någonsin vara ogott?!) och 700 riksdaler mindre i plånboken får jag nog ändå säga att det var värt det och jag är ganska nöjd med vad som låg i påsarna jag packade upp igår!
 
Självklaaaart ska ni få ta del av all the stuff jag köpte, enjoy!
 
Lite nagel-stuff, en ny glasfil då jag råkade knäcka min förra, sjukt smart nagellacksremover, gick superfort och man slapp allt gnuggande när man står med bommulstussar och aceton... + 2 nya läckra lack, ett svart kaviar-lack och ett guldglittrigt med flakes!
Två st superglittriga blingarmband och en snygg ring!
En supermysig stickad tröja, en ny halsväska då min Samsung inte får plats i min förra (fick bara plats med iphonen i den) och schampoo och balsam från Aussie! Har hört väldigt bra om det så tänkte prova :)
En supersnygg fotoram där man kan ha massor med olika bilder, ska sätta mig ner och beställa hem lite nya foton och sen ska ni få se hur det ser ut när den kommit upp på väggen :)
Och nu till det viktigaste? the horse stuff ;)
En styck Himalaya-saltsten, Eddie är helt tokig i dem. En Horslyx slicksten som alla i stallet var helt galna i! ja, alla utom Eddie då såklart, han kunde inte ens förmå sig att smaka på den... Ett supersnyggt coolertäcke från Jacson, inte riktigt säsong för det just nu men det kommer ju det med. Råkade även få med mig ett schabrak från Jacson hem, oups heheh.. Jag som snarare behöver bli av med schabrak än att samla på mig fler! Funderar på att sälja av några..
Åh jag är sååå svag för denna blå färgen... Inte riktigt samma färg som kavajen, men det blir nog snyggt tillsammans ändå!

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Åh, snyggt täcke!!! det vill jag ha ju!

Svar: Vilken tur att du fick ett likadant då!! ;)
Malou Kastman

2013-11-10 @ 12:38:02
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: olliochmessi

Fy vilka massa snygga saker och visst är det bra nagellacksremovern! Kanske är det dit man ska åka iaf, värt ett första besök kanske! Så nu lovar jag att sluta spamma din blogg (ikvll ;))

Svar: Eller hur! :D de har verkligen ALLT! (utom skor hahah) det var helt super :) Ja men det tycker jag absolut, helt klart värt det! hahah ingen fara ;)
Malou Kastman

2013-11-10 @ 20:03:19
Postat av: Alexandra

Ååååh nu ångrar jag att jag inte köpte schabraket ändå! Trodde inte det var SÅ blått :(

Svar: Nej jag tyckte också det såg annorlunda/mörkare ut inne i affären, gick och velade läääänge men bestämde mig tillslut för att köpa det ändå då det var så billigt! :D
Malou Kastman

2013-11-10 @ 20:27:45
URL: http://alexandrajeppsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0