en dojja fattigare..

Idag hade min häst envisats om att kliva ur en sko, moget med tanke på att han fick nya för ca en vecka sedan.. Hade jag fått nya skor lika ofta som Eddie så hade minsann inte jag varit så otacksam att jag lämnar den ena åt sitt öde ute i en lerig hage... På tal om skor så måste jag ha mig ett par nya nu till vintern, converse duger (tyvärr) inte när det blir snöigt och blaskigt ute! kan dock inte bestämma mig för om jag ska införskaffa ett par boots eller ett par mysiga UGG's.... dagens i-landsproblem
 
Aja klockan tickar på, jag ska se till att få något i magen innan jag tar mig upp till paddocken för att först rida Théa och sen hålla lektioner. Tummen upp för det underbara vädret idag som tyvärr inte ska hålla i sig längre än vad min häst kan hålla i sina skor, imorgon väntar regn och blåst, tacka gud för ridhus!!
 
Måttligt nöjd över vad han har åstadkommit..

Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

Dessa djur! Dom lyckas alltid göra något.. ;)

Svar: Ja men eller hur!
Malou Kastman

2013-11-11 @ 15:28:17
URL: http://madelenefriberg.blogg.se
Postat av: olliochmessi

Vad surt! Alltid är det nåt. Slängda skor, misshandlade täcken, diverse tuggade saker. Dom skulle bara veta!
Nä nu börjar jag få dåligt samvete, lämnar nämligen aldrig ut min blogg men eftersom jag läser din med "jämna" mellanrum.. känns inte mer än rätt, totalt ointressant men med väldigt söta djur ;)

Svar: Ja men eller hur, tur vi har hovslagaren i princip som granne så hon kommer förbi och slår på den imorgon ;) Och jäkla tur att han bara står i sjukhage så den var ganska lätt att hitta med tanke på att det är en specialsko :p Åh vad roligt! trodde inte att du hade någon blogg :p ska in och kolla direkt :D
Malou Kastman

2013-11-11 @ 19:33:02
URL: http://messiandi.blogg.se
Postat av: olliochmessi

Ja vad skönt! Inte kul att springa runt o leta efter en sådan i en lerig jätte hage, som en förvirrad höna :D Hehe jo då bara väldigt hemlig ;)

Svar: Haha nej verkligen inte!! och att hitta tappskor är mission impossible typ.. man hittar de aldrig när man letar men sen kommer de fram när man minst anar ;p
Malou Kastman

2013-11-11 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0