trött som.. ja, jag vet inte vad

Hej på er!
Tröttheten sitter kvar och efter vi var på  tävlingen imorse så drog vi en liten shoppingrunda på Familia och CityGross, dock gick jag mest och klagade på hur ont jag hade i fötterna och hur hungrig jag var.. Därefter satt jag och vilade en stund hemma i soffan innan det var dags för att åka upp och rida Glory, som för övrigt gick SÅHÄÄÄÄÄÄR bra idag!! Vi hoppade lite ute i stora paddocken och han var sååå duktig, tränade mycket på linjer och småbanor med ca 4-5 hinder och han gjorde allting helt galant, duktiga hästen!
 
Nu har jag käkat och sen suttit och halvsovit i soffan ett tag innan jag hittade orken att ta mig in till min säng där jag nu befinner mig, ska lägga mig och glo något avsnitt Vampire Diaries och försöka lära mig ytterligare lite på mina nya telefon som jag införskaffade mig tidigare idag! Det är svårt att gå över från iPhone till Samsung kan jag tala om....
 
Matilda och Spottis idag! Som för övrigt gick runt felfria och gjorde en kanonrunda!
Och så min nya leksak, hehehhehe

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Åh, fina spottis! kul att det gick bra för dom :)
vem hade rätt?! jag sa ju att samsung är bättre haha!

Svar: Fina, fina Spottis! ja jätteroligt :) hahaha du hade rätt ;)
Malou Kastman

2013-05-02 @ 12:33:02
URL: http://josefinefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0