något är fel..

Godmorgon säger jag! Här sitter jag, vaken, vilket jag inte borde vara då jag har fetaste sovmorgonen egentligen, en fet sovmorgon som jag har hoppat över för att plugga!!! kan ni föreställa er det? fy, jag som inte alls är någon morgonmänniska och sover helst till kl 1 på dagen om jag får chansen.. Ja, ibland får man offra lite för att bli klar i tid, detta är typ bland de sista arbetena jag har så man får väl bita ihop!
 
I eftermiddag ska Eddie skrittas en runda, har varvat lite med att skritta både uppsuttet och från marken men idag hade jag tänkt sitta på honom, han har varit så jobbig att gå med de senaste dagarna! Tror han har lite mycket överskottsenergi med tanke på att han inte får röra sig så mycket. På lördag får han börja ridas i alla gångarter igen, ska bli spännande att se om han exploderar eller inte... haha!
 
Ny design är även på g, den kommer nog komma upp inom en snar framtid. 
Här har ni en liten tjuvkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0