kvällsunderhållning

Sitter ute i det sköna vädret och har precis putsat rent min sadel (vilket var väldigt välbehövligt...), ska ta mig i kragen och slänga upp den på annons nu i dagarna hade jag tänkt, om det inte visar sig att min lilla häst har växt i den! Katja kommer nog imorgon och kollar det.

Annars står jag sadellös en tid framöver, Lizette var här idag och plockade med sig den andra hem. Hon stannade dock kvar och hjälpte mig lite med Eddie! Han var lite taggad och ofokuserad idag, dels för att han vilade igår och dels för att vi var i paddocken längst ner där han typ aldrig har varit innan. Annars så tyckte jag att han skötte sig bra och vi fick till några bra språng! Det är så skönt att få den hjälpen jag får av Lizette, det går alltid framåt när hon har varit här och gett tips!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0