jump jump jump jump jump

Dagar innan jag upptäckte att Eddie markerade lite i traven var Lizette uppe och jag red för henne, ett hoppass stod på schemat och trängas i den lilla paddocken fick vi göra då de höll på att prepa stora utebanan inför ponnytävlingarna dagen efter. Självklart så var han ju inte halt vid detta tillfälle, då hade vi såklart inte hopptränat, så tro inget annat! hältan kom senare.
 

Wiiiiiiie hinder!!
 
Wow, man ser att jag varit ifrån det ett tag! Min hoppsits har verkligen blivit usel.. haha! Måste träna på att få stadigare sits både över och efter sprången, inte så lätt i början då mr. jättebebis hoppar totalt annorlunda än vad lilla ponnyprinsessan gör! Åh vad jag saknar att hoppa och tävla den lilla galenpannan..
 
Här kommer även en liten film på några språng från passet.

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Ni är så duktiga! hoppas han är bra när ni ska tillbaka snart så ni kan komma igång igen :)

Svar: Mja, bättre ska det bli ;) men tack! ja det hoppas jag med :)
Malou Kastman

2013-05-23 @ 13:52:43
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: Rebecka

Fina! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malou Kastman

2013-05-26 @ 19:05:42
URL: http://dailyhorses.blogg.se
Postat av: Caroline Bågfeldt

Fasen vad bra västen sitter! Synd att den inte är tillåten för oss under 18.. haha ;)

Svar: Ja den sitter verkligen som en smäck! Och den är huuuur skön som helst också :D man märker inte att man har den på sig! Ja det är faktiskt synd, tror att fler hade varit positiva till att använda väst då!
Malou Kastman

2013-05-28 @ 16:57:09
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0