godmorgon.godmiddag.godkväll

Herregud mitt dygn är totalt uppochnervänt just nu, sov endast 3 timmar inatt pga skolarbeten vilket har lett till att jag har varit på dåligt humör i princip hela dagen. Har precis kommit hem från skolan och har faktiskt bäddat ner mig i sängen, har dock inte riktigt bestämt mig för om jag ska sova en stund eller om jag ska dra igenom de sista arbetena nu och ta det lugnt ikväll istället, tror det lutar åt det sistnända. Eddie ska dock också skrittas sin halvtimme idag, får försöka klämma in det lite senare!
 
Imorgon väntar en efterlängtad och mycket välbehövlig ledig dag, ska ta mig en rejäl sovmorgon och sen övertala mamma att kanske åka iväg och fixa lite grejer till balen och studenten, det är ju trots allt bara 23 dagar kvar!! Åh vad skönt det ska bli att slippa allt plugg...
 
Snyggishingst från jobbveckan hos Arvidssons i somras, helt uuuunderbar att rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0