"världens skönaste säkerhetsväst"

Jag överdriver inte när jag säger att Tipperary-västen är den skönaste säkerhetsväst jag någonsin haft på mig. Fick låna Lizettes nu när hon var här nere förra veckan och allt jag säger är att jag ska ha en sån väst. Fysatan, det känns inte ens som att man har någon väst på sig! Den är så otroligt lätt och smidig att man tänker inte ens på att den är där.
 
Jag har ridit med både Racesafe och med Riders Company, tror det är de två västarna som är de populäraste och anses vara de bekvämaste, men jag kan lova er att ingen av dem är i klass med Tipperaryn! Den följer en i alla rörelser och är hur bekväm som helst!
 
Två halvkassa inzoomade bilder sen förra veckan, men ni ser ju hur den följer kroppens form! Och ignorera min helkassa handhållning (eller hållning överhuvudtaget!), jag jobbar på det....

Kommentarer
Postat av: Julia

Den ser väldigt bekväm ut.

Svar: Det var den också kan jag lova! :)
Malou Kastman

2013-03-31 @ 22:06:07
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Sofia

Finns den att köpa i Sverige? Var så fall?

Svar: yes! den finns att köpa i Jägersro's shop och även hos Charlies, fast de har inte den på hemsidan så man får mejla om den isf. Meeeen nackdelen är ju att man inte får tävla med den om man är under 18...
Malou Kastman

2013-04-01 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0