mupphäst

Idag var min polle spänd som en fiolsträng när jag red, mongo.. Så fort jag skulle börja trava så började han skjuta rygg och var ständigt på tårna, så det blev inte så mycket ridning idag utan mest ett tappert misslyckat försök att hålla honom lugn.. Kan tyvärr inte rida i helgen heller då det är dressyrtävlingar på klubben och anläggningen får inte användas av allmänheten... Kanske ska dra på de vita ridbyxorna och låtsas som att vi ska vara med och tävla så jag kan rida på framridningen?! haha!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har ni kollat ifall det är sadeln som han reagerar på?

Svar: Yesbox! Vi har testat tre olika sadlar och det är inte det som är anledningen :)
Malou Kastman

2013-03-03 @ 00:26:02
Postat av: FRIDA ELMLUND

Är det bara jag, eller har han inte biffat till halsen lite? :D

Svar: jo det har han minsann gjort! :D den växer sig sakta men säkert större och större!
Malou Kastman

2013-03-03 @ 19:56:55
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0