high on life

Herregud vad livet rullar på just nu, har så mycket förändring på gång och en massa roliga saker att se fram emot! Känns som att allt hamnar på plats och jag är faktiskt glad för min situation just nu. Tidigare har jag kännt lite "hej-kom-och-hjälp-mig" och har haft världens ångest över vad jag ska göra med mitt liv efter studenten, men allting har släppt och jag känner inte längre panik över vad jag ska göra. Båda hästarna sköter sig kanon, Eddie gör bara framsteg hela tiden vilket såklart känns jätteroligt och gör en mer peppad på att fortsätta kämpa och Spottis är glad och positiv som vanligt och går bra nästan varje ridpass.
 
Det är 76 dagar kvar till studenten och därefter väntar en veckas studentresa till Ayia Napa, Cypern som en sista grej med gänget innan alla skiljs åt på olika håll, vissa flyttar, vissa börjar jobba, vissa börjar högskola osv. Kommer bli en helt underbar vecka med sol, bad och en massa festande för att fira av våra tre år tillsammans på gymnasiet. Därefter är jag hemma i drygt fyra veckor och sen är det dags att resa mot värmen igen! 10 dagar hos mina kusiner i Barcelona, Spanien är bokat. Storstadsliv, sol, bad och även stall! Min kusin som är 2 år yngre än mig har egen häst, ska bli spännande att se hur stallmiljön är i Spanien! Kommer hem i slutet av juli och därefter står en eventuell flytt på schemat, ingenting är spikat än men om detta blir av så kan jag garantera att jag, och även min lilla bebishäst, kommer lära oss så jäkla mycket på vägen och det kommer bli så fruktansvärt roligt!
 
Åh vad jag är taggad för sommaren 2013, detta kommer bli så satans bra!
 
bild i repris men jag kan inte sluta längta, 76 days until freedom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malou!
Vet att detta är en liten konstig grej sådär menn du inte få en ryttare på din klubb som aldrig ridit spottis att hoppa henne och sedan filma och lägga ut det här.
Och finns det någon (typ 5 exempel) liten på din klubb som du tror skulle kunna rida Spottis??
Kan du inte inte lägga upp en bild på denna personen när hen rider också?? Skulle va sjukt skysst isåfall!

Svar: Hej!Läget som det är nu tänker jag inte låta någon annan rida/hoppa henne pga skaderisken och pga att Spottis är så känslig och påverkas starkt av när det är andra som rider henne. Och just nu är det förändring på g och jag vill inte utsätta henne för den risken i nuläget, det är för mycket på spel.
Malou Kastman

2013-03-29 @ 17:49:15
Postat av: Anonym

Ja!
Det skulle vara kul!
Plz malou gör det !! ;)

2013-03-29 @ 17:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0