Godmorgon?!

Ojdå, jag råkade visst sova bort halva dagen.. Spenderade största delen av natten till att ligga i sängen och kolla serier så jag har väl egentligen bara migsjälv att skylla. Men äh, det är skönt att sova riktigt länge ibland!
 
Igår var det iallafall dags för ridning för Eddies del igen, hans 4 dagars skritt för hand är över och nu är det bara till att tuta och köra på som vanligt! Och jag kan tala om för er att han sprudlade av överskottsenergi och när jag körde honom på linan innan jag hoppade upp så galopperade han i 10 min av de 15 som han longerades, haha! Fick nog byta varv 4-5 gånger för att vi inte skulle bli helt yra i huvudet och vi hann bara komma över i det andra varvet innan han var uppe i galopp igen. Aja, det var lika bra att låta honom springa av sig.
 
Idag är det tänkt att han ska få rulla över lite småhinder i ridhuset, men först ska jag upp och rida prinsessan en runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0