schabrakproblem

Jag har sakta börjat inse att jag nog aldrig kommer att få tag på något HV Polo schabrak då de ej säljs längre och trots att jag letat som en galning så hittar jag ingen som vill sälja sitt (kanske inte så konstigt så snyggt som det är!!), så jag har börjat vänja mig vid tanken att leva utan det, buhuuuuu...
Istället har jag självklart börjat leta efter ersättare! Är i behov av fler tävlingsschabrak inför framtiden. Satt inne och bläddrade bland Tophorse's bilder på facebook och framför ögonen på mig uppenbarade sig något som jag tror är det snyggaste schabrak jag sett!! Herrejesus, jag sa direkt "det där SKA jag ha!".
 
Det är av märket Christina Sport, HUR snyggt på en skala 1-10 tror ni det hade varit på min mörka häst tillsammans med vita ridbyxor och min royalblå Animokavaj?! jag tror det är en 10-poängare!
 


Har även ännu ett CS-schabrak som jag har kikat på vääääldigt länge som också är dösnyggt! Men sen samtidigt så är det så likt mitt Anna Scarpati förutom att det är brunt istället för svart.. Så det känns lite roligare med ett som är mer annorlunda! Fast jag hade ju inte tackat nej till båda två ;)
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Den första finns ju att få i AS också :)DET kommer jag införskaffa mig i framtiden :D

Svar: Ja det gör det väl nästan med alla eftersom man kan beställa i vilken kombination man vill :) Men det är riiiiiktigt snyggt! :D
Malou Kastman

2013-06-26 @ 16:51:48
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blåa HV polo schabraket finns att köpa på sharpman.se :) dock till nypris! ;)

Svar: Det är tyvärr bara dressyrmodellen.. :/
Malou Kastman

2013-07-03 @ 20:07:26
Postat av: Anonym

Aha okej vad tråkigt :/ såg inte det ;)

Svar: ja det var lite synd ;/
Malou Kastman

2013-07-03 @ 21:59:11
Postat av: Helen

Titta vad jag hittade :)
Dock svindyrt och inte i Sverige.

http://www.hafer24.de/Saettel-Sattelzubehoer/Sattelzubehoer/HV-Polo-Schabracke-Harvard-Cobalt-Dark-Brown::1706.html

Svar: Oooooh :D
Malou Kastman

2013-12-13 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0