right now:

Packa, packa, packa!
Wow, tiden bokstavligt talat springer iväg! Jag hade en helt underbar student i fredags och jag skojar inte när jag säger att jag hade kunnat göra det tusen gånger om! Dagen igår var mindre rolig och den hade jag lätt kunnat vara utan, men det är sånt man får ta! Just nu i skrivande stund håller jag på att packa resväskan för fullt för inatt lämnar jag Sverige för Danmark och imorgon kl 06:30 lyfter planet mot Cypern! Bilderna från balen och studenten kommer att komma upp i tidsinställda inlägg under veckan, kanske även något annat inlägg också, vi får se om jag kan komma på något bra under dagen!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis igen!
Ha en toppenresa och var rädda om er.
Kram

Svar: Tack! Jadå :) kram
Malou Kastman

2013-06-16 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0