pigg och sånt...

Jo men tjeeeeena vad bra det gick med "lovar att uppdatera imorgon".. haha!
Sanningen är att jag sov, fixade stallet, käkade och sen stack vi på förfest och drog en utgång igen! Därför fanns det inte någon tid för uppdatering. Men vad sören, man tar ju bara studenten en gång!! Idag känns det dock i kroppen att man varit ute och festat två nätter i rad, knappt sovit och hållt igång hela dagarna.. Egentligen är det utgång idag också men skippar det och vilar upp mig inför resten av veckan istället.
 
Jaha nudå, är precis hemkommen från stallet efter att ha varit där och ridit Eddie en sväng i paddocken och sen hållt lektion för småtjejerna, det ända jag ska göra idag är att göra färdigt mina sista uppgifter och rensa min dator! Imorgon ska de lämnas in och därefter står jag datorlös...... Vet inte riktigt hur jag ska klara mig men det återstår väl att se :( Har ju mobilen att uppdatera ifrån och får väl sno pappas dator när han inte är iväg och jobbar!
 
Mycket (o)charmig bild på gänget innan utgången i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0