Livin' on the edge

Utmanade ödet idag under ridpasset och dumpade sadeln, och det vet ni ju hur det slutade senast.. Jag åkte i backen efter ca 2 min när Eddie började bocka för han tyckte det var så konstigt att jag satt där uppe utan sadel.. haha! Fick dessutom gå med bandage på hela handen då jag landade konstigt på lillfingret, så det var lite vågligt med tanke på att vi har vår studentbal imorgon!
 
Aja, uppdateringen kommer ju klart bli kass imorgon imed vi är iväg typ hela dagen. Men håll utkik ändå för det kommer komma upp en liten filmsnutt från dagens pass någongång under dagen! Och självklart så kommer det bjudas på massor med fina balbilder på tisdag :)
 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Vilken härlig design du har! :)

Svar: Tack så mycket :D
Malou Kastman

2013-06-10 @ 08:41:46
URL: http://melissabudak.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0