GODMORGON

Hej på er säger jag efter en minst sagt lååång natt..
Studentcamping på schemat igår och där var de som var igång till kl halv 7 på morgonen vilket ledde till att vi inte fick speciellt mycket sömn.. Dessutom var det svinigt varmt i tältet och det gjorde inte saken bättre! Aja, jag är iallafall hemma nu och ska strax byta om och röra mig uppåt stallet och få lite vettiga saker gjorda, typ som att rida min prins som igår var vääääldigt glad över att få rida ut och sträcka lite mer på benen än att harva runt i paddocken! Busen :)
 
Därefter ska jag slinga håret och sen dra mig till Annica och fixa mitt hår och sen ikväll ska jag iväg med Josse på fest (för tredje dagen i rad..), jag kommer sova gott i helgen!! Aja, man tar bara studenten en gång i livet!
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

det måste vara roligt att ha en ny och snygg design, vill oxå ha, haha! (;

Svar: ja, man blir glad varje gång man klickar in på bloggen :D
Malou Kastman

2013-06-09 @ 12:06:27
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0