FRÅGESTUND!

Med tanke på att uppdateringen lär bli otroligt kass fram till helgen pga att jag ska festa idag, festa imorgon och festa på fredag (man tar bara studenten en gång i livet!) så kör vi igång en frågestund som jag kommer att svara på till helgen. Under dagarna lär det enda jag lägger fokus på är att sova, äta och fixa stallet, därimellan kaaaaanske jag hinner slänga in något mobilinlägg eller sno till mig en dator, ska försöka iallafall!
 
Men fråga ni på så svarar jag på alla era frågor till helgen, kööööör!

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

hur ser din plan ut med eddie nu? har ni någon tävling som mål att vara färdiga till och kunna starta i?

2013-06-06 @ 21:22:19
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: Bea

Vad är dina närmsta mål med Eddie?
Vad ska du göra efter studenten?
Vad är ditt drömjobb?

2013-06-06 @ 21:38:21
Postat av: Anonym

Om du fick ändra en sak med Eddie, t.ex bättre steg, bli av med någon ovana osv, vad skulle det vara?

2013-06-07 @ 09:06:37
Postat av: Julia

Övningar som är bra för att bygga rumpmuskler?
Övningar som hjälper ryttaren och hästen att bli säkrare på hinder och avstånd?
Din favoritövning?
This or that?
Mycket billig utrustning som bara går sönder/färre saker men som är dyrare och håller längre

En välmatchad tävlings outfit/flera men sämre matchade

2013-06-07 @ 10:53:58
URL: http://stallhumor.horseworld.se
Postat av: Madelene Friberg

1. Vad är du mest nöjd med Eddie? 2. Saknar du inte spottis? 3. När ska du börja komma ut med Eddie och börja hoppa han på små P&J? 4. Vilken häst är din drömhäst? Och den ska finnas! (Inte Eddie eller spottis) ;) 5. Vad vill du göra med ditt liv efter studenten? Några planer på nått jobb? Ska det vara med hästar isåfall? Nu fick du lite frågor ;)

2013-06-09 @ 14:04:11
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0