en dag extra med skrothögen

Ja minsann, jag fick mig en extra dag tillsammans med min dator!
Eftersom jag är universums mest glömska människa glömde jag ju självklart laddaren hemma och då kunde jag ju såklart inte lämna in den, smart malou! smart...
Aja, jag fick ju chansen att slänga in bilderna som klickades idag iallafall och det var ju bra! Nu ska jag alldeles strax bädda ner mig i sängen och sitta på något avsnitt Vampire Diaries och sen sova, det blev ju tyvärr inte så mycket sömn inatt heller då jag lite för sent kom på att jag var tvungen att tömma datorn.. suck!
 
Måste ladda upp inför en fullspäckad dag imorgon, ska till skolan en kort stund på dagen och sen vidare till min kusin som tar studenten, därefter ska jag träffa några vänner och sen drar vi en utgång (för tredje gången denna veckan!) tillsammans med alla nyblivna studenter och skaffar oss lite försmak till vår egna student ;) 10 DAGAR KVAR!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0