baka, baka liten kaka

Godkväll kära läsare!
Ganska ointressant dag, har inte haft något roligt att uppdatera om.. Red en stund
på älgen i paddocken innan och han känns superfräsch och fin! Ska bara se till att
skaffa en egen sadel till honom så jag slipper låna Josses hela tiden.. hehe, tur jag har henne!

Nu ska jag återgå till skapandet av min cheesecake som vi ska avnjuta som
efterrätt imorgon eftersom jag började lite sent så den hinner inte bli färdig idag.. oupsiiiiii!
Tack o hej vilket rörigt inlägg!!


Kommentarer
Postat av: lisa

Hööks modeller eller hur var det nu vi sa ;)

Svar: preciiiis! ;)
Malou Kastman

2013-06-27 @ 23:38:12
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Isabella Björkman

Vad är det för jacka? Har inte sett den innan ;) Svara gärna i ett inlägg! Ps. Pussa och krama Beeche från mig!

2013-06-28 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0