time to get some sleep!

Drar mig till sängs efter en dag som för en gångs skull har innehållit mer än att bara rida min prins och ligga i sängen och titta på serier, haha! Var uppe i någorlunda god tid för en gångs skull och har varit igång nästan hela dagen. Började med att rida Eddie strax efter lunch, fick bli en lugn barbackatur i ridhuset och idag vågade jag mig tillochmed på att galoppera lite ;) Eddie överlevde också trots att han tycker det är väldigt lustigt att jag sitter där uppe och skumpar utan sadel. Därefter fixande hemma och sen nu på kvällskvisten en spontan uteritt tillsammans med Thessan!
 
Imorgon åker vi på äventyr till Alex på Kvarnstena gård och kör lite miljöträning för det lilla trollet, det behöver han verkligen! Man kan ju inte bara hålla sig hemma på gården föralltid ;) Ska bli spännande att se vad han säger om det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0