P&J, 6/7

Jag ska försöka hålla inlägget (ink. bilder) så kortfattat som möjligt trots att det är oerhört svårt när Josse har stått bakom kameran då det alltid blir hur många fina bilder som helst! Men iallafall, till resultaten! För det är väl det ni är sugna på att höra, eller hur?
 
Till att börja med vill jag säga att min häst har skött sig som en ängel hela dagen, han har varit helt kolugn i alla situationer förutom på banan där han blir något nervös, men så har det ju varit alla gånger. Trots det så gör han ingenting utan blir bara lite mer avvaktande än vanligt. Han ska bara få lite mer rutin så kommer det släppa! I första klassen så gick vi runt med en bom ner och ett stopp och andra klassen tog vi oss runt med 3 bommar ner, klart godkänt tycker jag! Han var väldigt trött i huvudet i andra klassen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gå med longerlina och vinklat spö om hästen är en ängel och kolugn? :P

2013-07-06 @ 22:05:33
Postat av: Camilla Danielsson

Fina språng där!!!

Svar: Tack så mycket!! :)
Malou Kastman

2013-07-07 @ 22:12:46
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Ni är så galet snygga!!

Svar: Tack Moa! :D
Malou Kastman

2013-07-17 @ 09:13:43
URL: http://Www.moajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0