pay and jump, 1/7 2013

Som sagt, han blev något spänd på banan, försöker skicka av mig innan starten, gör en massa mongohopp, blir rädd för något i kanten innan hinder nr 4 och stannar, blir seeeperädd för några bommar som ligger i kanten efter hinder nr 4, blir totalt okoncentrerad efter det och stannar på hinder nr 5 vilket bara var totalt onödigt och därefter stannar han även på hinder nr 7 för där var enligt Eddie en hästätande planka mellan översta och understa bommen..
 
Men i övrigt så är det godkänt tycker jag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att det ser fint ut :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malou Kastman

2013-07-02 @ 15:05:31
URL: http://Gartunarider.blogg.se
Postat av: Anonym

förlåt , jag gillar verkligen dig. men han hoppar inte alls fint, jag vet att det va första tävlingen , men har sett andra filmer med.. han har inte kroppen för de heller. visst han kan säkert gå 110 , han har så långa ben , men han har ingen kapacitet eller teknik..

2013-07-03 @ 14:49:21
Postat av: Hanna

Åå så fin han är! Du rider honom så fint! :) att du satt kvar där i början haha! :D

Svar: Tack så jättemycket!! haha ja det var tur det.. ;)
Malou Kastman

2013-07-04 @ 19:54:30
Postat av: Saga

Håller fullständigt med dig Malou. Han är ung och än så länge lite orutinerad. Han hoppar superfint över. Det finns mycket kapacitet hos den hästen, han behöver bara bli lite rutinerad och stärkas lite. :)

Svar: Superfint vill jag vill inte påstå men så illa som hon beskriver det tycker jag verkligen inte att det är.. :) Ja kapacitet har han verkligen! Ja precis som du säger :)
Malou Kastman

2013-07-04 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0