motivationen = 0..

Puuh vad det gapar tomt på min lilla blogg, motivationen ligger i botten för tillfället och jag kan verkligen inte hitta någon som helst inspiration till vad jag ska skriva om.. It sucks!
Idag har jag farit fram och tillbaka oräkneliga gånger mellan sovrummet och badrummet för att vända ut och in på magen, har lyckats trycka i mig en halv skål jordgubbskräm och mittdelen av en macka med smör också som jag tack och lov fick behålla, fyfasen för att vara magsjuk.. Har även varit en liten runda uppe i stallet och tittat på Josse som var snäll och red Eddie till mig idag, hade ingen lust att hoppa upp och skaka om inälvorna ytterligare..  Håll tummarna för att magen är på samarbetshumör imorgon!
 
Thessan och Eddie häromdagen, nyttigt med olika ryttare på ryggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! :)

Svar: Tack!
Malou Kastman

2013-07-14 @ 11:38:24
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Jo det är iofs sant, haha. tänkte knappt så, men man ska inte skriva ut mer negativt än positivt. Såklart ska man inte låta det låta overkligt, jaja. Ett mellanting är nog bäst! :D

2013-07-14 @ 19:24:23
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0