men falsterbo då?!

 
Tyvärr blir det inget Falsterbo för min del i år..
Är så fruktansvärt sugen på att åka dit och shoppa loss och titta på fina hästar men tyvärr så håller inte min plånbok med mig.. Måste hålla i pengarna nu när jag åker till Spanien nästa vecka då det förmodligen lär bli en hel del shopping osv! Hade jag åkt till Falsterbo innan dess så kan jag lova er att jag hade varit luspank.. :( Ibland får man prioritera lite saker varesig man vill eller inte, men det kommer ju Falsterbo fler år!
 
Hur som helst så kollar jag mer än gärna på vad ni har fått med er hem från mässan! så känner ni er sugna så kan ni bara dumpa en kommentar med en länk till inlägget mer er shopping så kikar jag in :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag la ut två olika inlägg, men det finns länk till det andra i inlägget :) http://thirtyeight.blo.gg/2013/july/jag-skulle-ju-inte.html#comment

2013-07-15 @ 17:51:38
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0