godmorgon, godmiddag eller vad tusan detta nu räknas som!

Jag har alldeles nyss tagit mig ur sängen och tryckt i mig en "frukost" i form av Special K flingor utan mjölk (nej, det var inte frivilligt.. mjölken var tragiskt nog slut), jag tror det kan liknas med att ge en häst oblötad betfor, så jag lär väl få jätteont i magen inom sisådär en timme när det börjar svälla i magen på mig, euuuw!
 
Iallafall, inga nya skor för Eddie igår, hoppas på att Petra har tid att slå på dem idag istället! Vill ju hinna rida lite nu innan jag om en vecka åter igen sätter mig på ett flygplan mot varmare breddgrader. Aja, ska iallafall rida ut en sväng med Thessan ikväll på Kalle och Beeche så lite tid i sadeln får jag ju, men vill rida mitt eget vilddjur också!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0