en dag på kvarnstena! #1

Hade verkligen en superbra dag på Kvarnstena där vi blev bortskämda med god mat, trevligt sällskap, fina hästar och massa god fika! Lyckades skaffa mig ett skavsår i knävecket och hade ont i mina satans problemknän efter en hel dag med håll igång.. Men det får man allt offra! Här kommer ett gäng bilder från dagen :)
 
Stina och Johanna jobbar och sliter!
Jag på Filippa och Josse på Bella!

Tilly!

Världens sötaste fölis med världens underbaraste färg!

En väldigt förvirrad Eddie, "vad gör jag här?!"
Rullade över ett litet räcke 3 ggr och han skötte sig kanon :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vilka fina bilder! :D vad är det för säkerhetsväst du har där? Den ser ut att sitta skitbra :o nån länk till den? :D

Svar: Tack så mycket! ja den sitter verkligen helt kanon :D
Malou Kastman

2013-07-06 @ 01:52:49
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0