dagens hoppning, 16/7

Dagens hoppass bjöd på både bra och mindre bra prestationer från båda parters håll. Min kära häst måste lära sig att hitta avstånden själv lite bättre och inte bara plöja igenom hindrena som en bulldozer och apan på ryggen måste lära sig att rida lite bättre imellanåt! I övrigt så klämde vi ett hinder på ca 110 idag, iförsig med ett hjälphinder innan, but still! ooooch *trummvirvel* min häst hoppade vattengraven på första försöket utan att ens blinka!!! Duktig älg
 
Nu ska jag slita mig från datorn och packa färdigt min resväska osv.
Ikväll bär det av till ängelholm där vi spenderar natten och kl 05:00 imorgon rullar bilen mot Kastrup flygplats i Danmark och sen flyger jag och min bror till Spanien! Mamma har hand om Eddie dessa 10 dagar jag är borta och Josse kommer att rida honom så han inte bara står. Ska försöka uppdatera bloggen lite smått under tiden jag är borta också så den inte står helt tom + att ni får lite koll på vad jag gör! Sååå vi hörs när vi hörs helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Superfint Malou! Klart det blir häst av honom också, ser skitbra ut nu ju :D

Svar: Tack! Ja det ska nog bli bra detta :D
Malou Kastman

2013-07-17 @ 10:38:23
URL: http://skeckryttaren.blogg.se
Postat av: Madde Andersson

Fin pålle!:)

Svar: tack! :)
Malou Kastman

2013-07-20 @ 12:15:40
URL: http://ricos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0